DOTZE SENSE PIETAT

Senyores i Senyors de Jurat: 
Heu estat presents durant cinc dies al desenvolupament d'un procés llarg i difícil. Assassinat en primer grau i premeditació. Se us convida a deliberar entre vosaltres amb honestedat. La vida d'un ésser humà està en joc. Si teniu algun dubte, respecte a la culpabilitat de l'acusat, heu de donar un veredicte de... "innocència" Si no teniu cap dubte vàlid o raonable, el vostre veredicte ha de ser de... "culpabilitat" Senyores i Senyors, heu d'enfrontar-vos a una greu responsabilitat... 
Gràcies. 
Repartiment del Jurat 

Nº 1 "A mi m'és indiferent. Només voldría recordar-vos que si votem culpable, vol dir irremissiblement la cambra de gas..." "Núria Serradell" 
Nº 2 "Jo penso que... que és culpable... A mi em sembla evident... ningú no m'ha demostrat el contrari..." "Lidia Roca" 
Nº 3 "Jo sóc tant humà com pot ser-ho qualsevol de vostès, però ha de pagar pelque ha fet." "Joan Roca" 
Nº 4 "Aquestes dues últimes bufetades, podríen haver estat la gota que fa vessar el vas." "Montse Vall" 
Nº 5 "Què ho diu per mi potser? Jo he penssat tota la vida en una d'aquestes barriades infectes que diu vostè..." "Ingrid Llobet" 
Nº 6 " Miri, jo a vostè no la conec, però penso que ha comès l'error més gran de la seva vida..." "Ignasi Gilabert" 
Nº 7 "Escolti, amiga meva, el xicot és culpable. No hi ha volta de full.Anem-se'n a casera...!" "Vicenç Farràs" 
Nº 8 "No em sembla bé alçar la ma perquè sí i enviar aquest noi a la mort sense parlar-ne abans una mica" "Emma Estrada" 
Nº 9 "Pot ser que el noi que estem judicant, sigui culpable. Però m'agradaria seguir-ho discutint" "Lourdes Roca" 
Nº 10 "Tinc cinc garatges que se'n poden anar a fer punyetes, mentre aquí perdem el temps en bestieses." "Ramón Orpinell" 
Nº 11 "Perdonin, però estic pensant que no em vingut aquí a barallar-nos" "Maribel Colom" 
Nº 12 "Jo no sé realment com va passar, però jo hauria tornat a recuperar la navalla." "Josep March" 
 Veu de Jutge Josep Sànchez Oficial Joel Rey

Comentaris

Entrades populars